Wij zijn benieuwd naar uw mening!

Huisartsenpost Westfriesland is een lerende organisatie die continue haar dienstverlening wil optimaliseren. Daarom horen wij graag van u als ervaringsdeskundige wat er beter kan en wat er fout is gegaan. Maar ook positieve feedback is meer dan welkom. Onze medewerkers zetten zich namelijk elke dag voor de volle 100% voor u in. Dus bent u op prettige wijze gezien, geholpen of gerustgesteld? Mail dan eens een compliment naar Huisartsenpost West-Friesland. Dan zorgen wij dat deze pluim bij de betreffende medewerker(s) terecht komt. Als welverdiende motivatie.

Uw melding of klacht is welkom bij ons!
Twijfelt u of u een klacht wilt indienen of alleen een kritische opmerking wilt plaatsen, dan kunt u het beste eerst even contact met ons opnemen via telefoonnummer 0229-259373. Wanneer u besluit een klacht in te dienen, nemen wij na ontvangst van uw bericht zo snel mogelijk contact met u op. Vermeld daarom altijd duidelijk uw naam, adres en telefoonnummer, het tijdstip van uw bezoek aan de Huisartsenpost en namens wie u de klacht kenbaar maakt.

Klik hier voor inzage Klachtenregeling.
Klik hier voor tekst Klachtenfolder.

Ontvangt u liever de klachtenfolder thuis? U kunt deze opvragen via ons secretariaat (0229-259373 / secretariaat@huisartsenpostwf.nl).

Klachtenrouting HAPWFii